среда, 25. мај 2011.

Perem veš sa...

kao što sam juče napisala,tako sam i uradila.Otišla sam u apoteku gde sam kupila sodabikarbonu.Zatekla sam vlasnicu, bila je veoma ljubazna, primila je kutijice nazad i vratila mi je pare.Korektno.
A sada o pranju veša sa dodatkom sodabikarbone.
Od Reader s Digest, odn. u izdanju Mladinske, a znate tu priču, ide reklamna kampanja već skoro 4 godine, nema kuće koja nije dobila ponudu od Mladinske knjige za osvajanje 2.500.000,00 din.
E, pa imaju zbilja lepih knjiga, i pošto imam profesionalnu deformaciju prema knjigama, ne mogu odoleti lepoj knjizi, nabavila sam od njih knjigu "Neobična upotreba običnih stvari". u ovoj sam knjizi našla kako omekšati vodu i uz uštedu praška dobiti snežno beli veš. 
Znači kada stavljam prašak za pranje, u pregradu stavim pola kašičice sodabikarbone. Probajte!
 Evo još jedan trik. Ako nemožete izaći na kraj sa neprijatnim mirisom veša, bez obzira iz kog razloga, u predzadnju vodu za ispiranje nalijte 1-1,5 dl belog sirćeta. Veš će dobiti prijatan miris i biće još mekši. Ako Vam veš mašina ima dosta godina, možete sa sirćetom da je operete i ono će skidati kamenac sa grejača.
Sve ovo ne bi Vam rekla da nisam i sama isprobala, znači provereno!
Povremeno možete to uraditi i tako čuvati svoju mašinu za veš.
Želim Vam lep dan, bez obzira na vremenske prilike, ostanite pozitivni.

Нема коментара: