понедељак, 23. мај 2011.

Moj se podstanar oteo kontroli...

Baš kako sam napisala, stavila sam čašu čiste vode ,sinoć, pored kreveta kako bi ujutru odmah mogla da pljucnem u nju.
Čim sam se probudila, pljucnula sam u čašu ,kako je napisano da treba, samo ono malo pljuvačke u ustima.
Ostavila sam je 15 minuta, prema uputstvu, podigla je prema svetlu sa prozora.
U glavi sam već unapred stvorila sliku da će mi čaša biti čista, međutim, ako se sećate crteža čaše, e pa moja je čaša ličila na taj uzorak sa Candidom. Nisam paničila.
 Već duže vreme sam osećala čudne bolove u želucu i crevima, pa sam donosila par puta odluku da posetim lekara, ali je uvek ostajalo na odluci.Jednostavno NE VOLIM DA IDEM KOD LEKARA!!!!
To u svakom slučaju nije dobro , ali je mnogo jače od mene! Vreme koje bi provela u čekaonici, rađe provodim na netu tražeći mogućnosti izlečenja bez hemijski spravljenih lekova. I NAĐEM!!
Sada idem po apotekama da nađem čistu sodabikarbonu, kako bi ove moje podstanare zvane Candida, vratila na  njihovo mesto kako bi radile ono što im je zadatak.


Нема коментара: