недеља, 25. новембар 2012.

Nešto ipak nije u redu...

ovako izgleda moj ekcem
Vreme prolazi a moje crvenilo po rukama, leđima i nogama baš slabo prolazi. Odnosno ne prolazi.
Zbog toga sam potražila i lekarsku pomoć. Otišla sam u ambulantu, pošto niko nije dizao slušalicu, kako bi se najavila i zakazala pregled.
Imala sam sreće, bila sam u sredu popodne da se najavim , a doktorica je u četvrtak radila pre podne. Uz zakazan termin, čekala sam samo 1 sat. Doktorica je pregledala moje crvene pečate po koži, prepisala mi je SEPERSEN, i predložila da ispiram crvena mesta sa razblaženom sirćetnom vodom.
To mi je bilo prilično logično, pošto sam o sirćetu dosta čitala da blagotvorno deluje na razne upale na koži.
Ovakvo čišćenje kože sam videla uživo u Pragu
Kada sam došla kući, odmah sam napravila kupku sa sirćetnom vodom i ubacila se u nju. Verujte mi, onoliko koliko mi je svrab po leđima i nogama bio nesnosan, uradila bi bilo šta da mi nestane. Voda je bila mlaka na preporuku doktorice, tako sam se okupala bez šampona i sapuna, samo sirćetnom vodom, naravno blagom. Kada sam izašla, nisam se brisala, već samo tapkajući skupila vodu sa kože. Peckanje kože je bilo dosta snažno , ali prijatno. Nakon ne pun sat, meni je peckanje prestalo, kao i svrab. Neverovatno.
Doktorica mi je ispisala i uput za laboratorijski pregled krvne slike. I tamo se treba najaviti. Dobila sam termin za 17.12.2012. Treba čekati skoro mesec dana.
Dobila sam uput i kod kožnog lekara u bolnici. Nisam ni pokušala nazvati. Otišla sam privatno, doktorica , specijalista za kožne bolesti je bila veoma ljubazna i savesno me je pregledala i ispitala o istoriji bolesti.
Ustanovila je da se radi o ekcemu- nulte grupe. Ostavila mi je da još 7 dana mažem obolela mesta sa ispisanom kremom i da je pozovem da joj kažem kako napreduje lečenje. Ovo me je zaista prijatno iznenadilo.
Da pozovem, ne da dođem i da opet platim, već da joj javim i da se dalje dogovaramo o lečenju.
Danas je 4 dan kako koristim tretman sirćetne vode i kreme, nemam više užasnu potrebu za češanjem i povlači mi se crvenilo.
Pijem i dalje tabletice koje sam dobila od Homeopate i plus sam dodala Calivitin PARAPROTEX. Ako je candida u pitanju, a test koji sam sama uradila, pokazao je da je imam, onda ću je se otarasiti i očistiti organizam od nje.


I dalje sam na režimu "dijetalne" ishrane. Tako je lekari zovu, a meni se neobično sviđa ovaj način ishrane, jer se osećam izuzetno dobro. Sastaviću meni za celu nedelju, i pokušaću da se po tom jelovniku hranim stalno. Ne smeta ništa što će to biti ujednačena hrana, čak mislim da naše telo voli kada se navikne na neku od namirnica, naročito ako ona blagotvorno deluje na naš organizam.

Нема коментара: