уторак, 12. јун 2012.

Magnetne podloge za spavanje

Ovih dana, interesovanje mi zaokupljaju magnetne podloge.

Nekako ispalo je naopako, prvo smo ih  kupili. Savetovanje o njima je bilo toliko dobro da jednostavno nismo mogli odoleti.
Sada kako koristimo magnetnu podlogu za spavanje i magnetne kitove i pošto su se pokazali veoma dobri, kreula sam u potrgu na internetu da vidim kakvih sve magnetnih podloga ima za spavanje. Ovo sve zbog izuzetno velike skeptičnosti mojih prijatelja. Nakon dužeg pretraživanja , došla sam do zaključka da nismo pogrešili. Podloge su skupe, ali i one u slobodnoj prodaji nisu jeftine i nemaju toliko magneta ili imaju samo magnetne trake. Od kako spavamo na magnetnoj podlozi  pokrenut je prokrvljenost celoga organizma- cirkulacija. Prosto mi je čudno kako su mi ruke i tabani topli, varenje se poboljšalo , bolovi u zglobovima su se smanjili, moj suprug mnogo manje hrče. Od svega, možda mi je prestanak hrkanja ostavilo najveći utisak. Protok vazduha u pluća je olakšan, sinusi su otvoreni i pušački kašalj se smanjio.
Sve u svemu nema mesta skepticizmu.
Uz kupljenu magnetnu podlogu za spavanje i umetak u jastuk, u poklon smo dobili filter za vodu sa magnetom i magnetne kitove, koji se mogu koristiti lokalno na bolno mesto. Sa magnetnom vodom eksperimentišem i polivam sobno cveće. Ono je živnulo a listovi su dobilo divnu boju. Ako biljka ume da pokaže da joj prija, znači nema mesta sumnjama.
Svako ko može da priušti sebi , neka kupi ove magnetne podloge za spavanje, mogu je koristiti i veoma mala deca. Ne mogu je koristiti osobe sa ugrađenim elektro uređajem ( pejsmejker) i trudnice. Podloge imaju 100godišnju garanciju, ne smeju se kvasiti.

Нема коментара: