петак, 29. април 2011.

Iskustva:potaknuta željom da smanjim dobivene kilograme,....


· Trimex, Nopalin (regulacija kilograma)
Poštovani članovi CaliVite,
Na poticaj moje poznanice koja je član Calivite, a potaknuta željom da smanjim dobivene kilograme,
počela sam uzimati Nopalin i Trimex od svibnja ove godine. Nopalin sam uzimala mjesec dana i on mi je
pomogao da organiziram prehranu u tri dnevna obroka, bez grickanja izmeðu. Kako moj suprug ima
problema sa masnoćama, a pročitala sam da Nopalin pomaže kod ovakvih problema, svoju sam bočicu
Nopalina darovala njemu. Ja sam nastavila koristiti Trimex te Menopausal. Ono što sam primjetila je da
mi je garderoba sve udobnija te da vaga pokazuje nekih 4-5 kg manje, što je veliki uspjeh, s obzirom
da sam u menopauzi kada se puno teže riješiti masnoća. Prilikom kontrole kod svoga endokrinologa
pokazala sam mu bočice Menopausala i Trimexa, tražeći njegovo mišljenje o tome. Nakon što je proučio
sastav rekao je da su formule i Menopausala i Trimexa jako dobre, te me i sam potaknuo da nastavim
piti Trimex, koji mu se očigledno jako svidio.
Barbara Brdar, Zagreb, 

Нема коментара: