понедељак, 14. март 2011.

Lično iskustvo sa Lecitinom

Krajem novembra prošle godine, jednostavno sam se osećala bespomoćna, jer sam reagovala veoma burno na vremenske promene, nisam mogla da se skoncentrišem, brzo sam zaboravljala svoju nameru da učinim nešto,tako da sam morala ponavljati stvari više puta ili ih jednostavno zapisivati.
Sreća moja što se pojavio Blagoje i predložio mi je proizvode Cali Vita.Intuitivno sam odmah izabrala Triple Potency Lecitin i počela ga koristiti. Već nakon petnaestak dana ja sam se osećala fantastično. Pamtila sam kao nekada davno,bolovi u zglobovima su nestali kao i otok zglobova,nisam više imala burne reakcije na vremenske promene koje su u to vreme bile baš žestoke,sa minus na plus 10 stepeni.Nakon tri meseca počela mi je kosa jačati.
Problemi sa varenjem su takođe prestali,kakvo olakšanje!!
Svako ko ima slične tegobe ne sme da propusti ovaj fantastičan proizvod, jer omogućava mnogo kvalitetniji život.

Нема коментара: