понедељак, 2. јул 2012.

Čuvamo se od toplotnog udara ili skidamo kilograme?

Ne možemo da se požalimo da nije toplo. Toplo je i te kako. Sve vrvi od obaveštenja da moramo obratiti pažnju na to šta jedemo, da su nam obroci lagani, što više svežeg voća i povrća, mesa tu i tamo tek po malo i to kasnije predveče kada smo sigurni da nećemo imati težih fizičkih aktivnosti. Voda treba da je stalno uz nas, da je pijemo u čistom stanju, gazirane sokove da izbegavamo.
Znate na šta me je ovo podsetilo? Pa da je idealna prilika za skidanje kilograma. Jedino što nedostaje , to je fizička aktivnost. A ovo vreme možemo iskoristiti da plivamo i da se brčkamo ,a to ,moramo priznati, ne bi nikome od nas teško palo, pa da još možemo na odmor negde, te da uživamo.
Ako ipak i pored svih ovih letnjih tortura sa ishranom, ne uspevamo da skinemo koji kiogram, onda znamo da nam je metabolizam negde zastao, da imamo neki disbalans u odnosu vitamina i minerala, bioflavonoida ili još nekih drugih aktivnih materija.
 Iz ličnog iskustva, kao i iskustva moga supruga, mogu sa sigurnošću da tvrdim , da jedini, od proizvoda koje smo isprobali, jeste CaliVitin SuperMega 50, on sadrži, kao što i samo ime govori: 50 raznih vitamina i minerala, koji ima formulu postepenog otpuštanja dnevnih potreba organizma. Proizvod je toliko dobar da za dva meseca moj suprug je skinuo 6 kg.
 E sad, on ima dobar metabolizam, a šta je sa nama ženama , koje kada dođemo u neke "lepe" godine , pa kao da sve stane?
 Ja sam iskoristila CaliVitin dodatak ishrani. To je NOPALIN. Nisam baš bila sigurna kako da ga upotrebim a da mi ne smeta.Zašto? Poneke poznanice su se žalile da ih nadima i da se ne osećaju dobro od njega, i tako su lako odustajale od ovog fantastičnog proizvoda. A da se to ne bi desilo i meni, ja sam eksperimentisala , pa sam počela da ga uzimam na prazan stomak pola sata pre jela i to samo jednu tabletu, sa punom čašom vode, pa i dve čaše ,jer je Nopalin proizvod od čistih vlakana kaktusa Nopala, njemu treba voda da nabubri i da počne delovati. I tu sam uspela: jastučići sa leđa su se otopili.
Ova divna biljka sadrži veliku količinu minerala i vitamina, bioflavonoida, aminokiselina, dijetna vlakna, pektin i još mnogo sastojaka.
Nopalin pomaže čišćenju debelog creva, potpomaže varenje, reguliše funkciju jetre, reguliše telesnu težinu, i još mnogo, mnogo toga. Pisala sam o njemu. Da ne zaboravim : vegetarijancima je izuzetno korisna suplementacija - Nopalin
 Kada se popije bočica Nopalina ( postepeno možemo uzimati i po 2 tablete pre jela), skidanje kilograma možemo da nastavimo sa SlimFormulom  http://zdravo.mycali.biz, kada popijemo i tu bočicu, nastavimo sa FigureShaper. Nema žene koja neće biti zadovoljna i ponosna na svoj izgled.
  Ja sam probala, probajte i Vi! Dodatke ishrani možete naručiti online, stiže na kućnu adresu i plaćate pouzećem. SRETNO!

Нема коментара: