субота, 2. јун 2012.

Zašto brinuti o svom zdravlju?

Bila sam juče na jednom savetovanju o zdravlju. Ništa neobično. Međutim, jako me je iznenadio stav prema zdravlju ponekih ljudi koji su tu bili prisutni. Oni svoje zdravlje uzimaju "zdravo za gotovo". Sada ga imamo, a kako će biti, videćemo, "kako Bog da". Ovako se nekada razmišljalo. Mislim da je nedopustivo ovako razmišljati u današnje vreme. Mi investiramo u skupe automobile, kuće, razne predmete koji nas okružuju, ane želimo da investiramo u zdravlje. "Pa pobogu zašto bi? Ono je tu u nama!" Moj stav je ako ću da živim još 20 g. ili 1 dan ja i taj jedan dan želim proživeti kvalitetno, ne u krevetu kukajući! Ipak mnogi ne razmišljaju tako, ne znajući da zbog svoje neodgovornosti prema sebi, mogu natovariti zdravstvene probleme sebi,svojoj deci i svojim najbližima, koji moraju da brinu o njima.

Нема коментара: