среда, 16. новембар 2022.

Penzija i zdravlje

Primetili ste da vreme veoma brzo protiče? Ne samo nama starijima, već i mladima. Kažu, naša se planeta ubrzala i zbog toga imamo osećaj da vreme prosto"leti". Jedna sam od mnogih penzionera u Srbiji. Imam tu sreću da sam dočekala penziju, relativno zdrava, ako se uopšte danas može govoriti o nekom zdravlju, uporedivši, kakvo se nekada podrazumevalo.Nemam takozvanu "terapiju",lekara ne posećujem i otuda moj zaključak da sam relativno "zdrava"osoba. Ne znam da li je ključ u očuvanju zdravlja fizička aktivnost koje je tokom mog celoga života bilo u izobilju ili veoma umerena i raznovrsna ishrana, ili spoj jednog i drugog. Uspela sam velikom većinom ispratiti šta mi telo govori, šta mi prija a šta ne. Ne može se u svakoj prilici pratiti zahteve tela i pridržavati se ustaljenih navika, ali telo brzo "oprosti"🙂 Zadnjih godina mnogo vremena provodim u svojoj bašti i tu se zaista mogu opustiti, provesti svoje slobodno vreme. Zemlja i biljke čine čuda, mislim da mi oni donose veliki benefit za zdravlje.

Нема коментара: