петак, 3. октобар 2014.

Recept za domaću paštetu

Svi znamo kako su jetrene paštete bile nekada neizostavni deo doručka ili večere. Onda su se pojavile paštete od dimljene šunke, pa riblje paštete itd. 

Moja deca su generacija koja pamti dobre paštete, međutim ove današnje paštete u sebi imaju sve osim jetre ili nekog mesnog sastojaka. 
Mi i dalje volimo paštetu i zato sam tražila recept za njih kako se ne bi odrekli ove dobre "poslastice". Našla sam jedan osnovni recept koji sam ja sama modifikovala i dodala sastojke koje mi volimo.
Pazila sam i na to da priprema ne bude suviše komplikovana.
Odlučila sam se za paštetu od pilećih jetrica. Evo sastojci koje ja koristim, a Vi slobodno promenite, dodajte, oduzmite, ne može biti nikako loše.
20 dkg pilećih jetrica
2 glavice crnog luka -srednje veličine
2 čena belog luka
2 kuvana jajeta
svinjaska mast 1 kašika
1dl kisele pavlake
1 kašikica senfa
3-5 kapi limunovog soka
so
biber
đumbir
hladnoceđeno ulje-prema izboru 2-3 kašike za jelo

Priprema:
staviti jetrice u vodu i kuvati 10 min.
jaja staviti u vodu i kuvati 10 min.
crni luk naseckati i propržiti na masti
Kada se jetrice skuvaju, prohladiti ih ,ubaciti u blender, dodati oljuštena jaja, prodinstan crni luk, izgnječeni beli luk, so, biber , senf, limunov sok, đumbir, ulje. Sve dobro izblendati. Ako je masa još mlaka, sačekati da se ohladi i potom dodati kiselu pavlaku. Prebaciti u teglicu ili neku kutijicu od feta sira ili slično, poklopiti i staviti u frižider. Paštetu ne bi trebalo čuvati duže od 3-4 dana, i paziti da se uvek uzme iz kutije sa čistim priborom kako ne bi upala mrvica, jer će se tada brzo pokvariti.
PRIJATNO!

Нема коментара: