субота, 13. октобар 2012.

Homeopatija-moje iskustvo

Prošloga meseca, dok sam boravila kod ćerke u Podgorici, dobila sam osip po rukama koji liči na crvene pečate.. No moje nevolje nisu tada započele.
Preko leta sam u bašti radila, i kao svakoga leta dobila ekcem na prstima, koji se širio i strašno svrbeo. No pošto se sa njim borim već više godina, i to uvek preko leta, nisam baš obraćala mnogo pažnje. Mazala sam prste sa "Sinoderm" kremom, koja mi je ublažavala pečenje i svrab.
 Isto tako , preko zime imam neke fleke na leđima, koje se pojave na mestu gde zakopčavam halter, tako da sam se i njega rešila- zamenila sam sve sa korsetima. Međutim, to mi i nije mnogo pomoglo, pošto i korseti imaju alkice na bretelama, pa su mi ispod tih alkica nastajale fleke sa veoma finom koricom, ne bi ih mogla nazvati baš ranama. Ove fleke se preko leta povuku i ostaje samo bledi trag koji se i ne primećuje baš naročito.
 Međutim , sada ovi crveni pečati po naddlanici obe ruke su nešto što ne bi poželela nikome. Strašno pečenje cele ruke i užasan svrab koji ne prestaje ni danju ni noću.
Nakon nedelju dana su počeli da se pojavljuju sitni osipi po nogama, leđima, sve u par. Budu toliko sićušni da se i ne vide, međutim strašno svrbe, potom , verovatno puknu i nastaju ranice.
Ovo mi je bilo dovoljan alarm da nešto preduzmem. Svesna sam da se nešto dešava unutar moga tela, i da se ono na neki način buni ili čisti.
Pošto sam pre četiri meseca nabavila magnetnu prostirku, odmah sam posumnjala na nju , da mi ona izaziva ovo stanje. Međutim, nisam u pravu. Ono je verovatno potpomoglo da se alarm aktivira i da ne ignorišem više ove osipe po rukama i leđima.
Tražila sam šta je za mene prihvatljivo rešenje. Pošto ne mogu da zamislim čekanje u dugim redovima kod lekara opšte prakse, pa rastavljanje moga organizma na delove: specijalista za ovo, za ono, rešila sam da pođem do HOMEOPATE.
Srećom u Subotici postoji kvalifikovano lice za ovaj način lečenja, tako sam ja pošla do njega. Veoma sam bila prijatno iznenađena pristupom , nije me razdvojio na delove, ispitao me je o mome životu, o tome šta volim, šta ne volim, šta me uznemirava, koje sam bolesti imala i u kom životnom dobu. kakve smetnje imam, i da li imam bolove i gde.

Predloženo mi je da izbegavam maksimalno, mleko i mlečne proizvode, beli šećer u svakom obliku (ima ga u mnogim proizvodima) da ne pijem čaj od mente i kamilice i da ne žvaćem žvakaću gumu i ne jedem bombone od mentola.
Na kraju sam dobila  malene tabletice, slatkoga ukusa, pet puta po jednu kašičicu, i za poneti kući, u dve kesice sa malenom kašičicom, da uzimam ujutru i uveče po jednu tableticu.
Danas mi je treći dan kako sam pod terapijom, nemam neke znakove ni poboljšanja a ni pogoršanja moga stanja.
Na preporuku sam otišla da izvadim krv i da mi se utvrdi intolerancija na namirnice, kao i sedimentacija i šećer u krvi. Ova dva zadnja rezultata su ok, a intoleranciju još čekam. Isto tako na preporuku uzimam cink i selen, Q10, i C1000 x2.
 Jako sam radoznala šta će se dalje dešavati, i to želim da podelim sa vama, možda nekome pomogne ako ima sličan problem. U svakom slučaju, ne treba kopirati lečenje, jer svi smo mi bića različita i unikatna. Ono što može pomoći iz moga primera , jeste, pristup problemu. nemojte čekati dugo kao ja da rešavate zdravstveni problem, jer može da se zakomplikuje. Naše telo daje signale i njih ne treba zanemariti.

Нема коментара: