субота, 21. април 2012.

Šta su suplementi ili dodaci ishrani

Ne želim da dajem neku naučnu definiciju o tome šta su suplementi ili termin :dodaci ishrani, koji ja lično više volim, već samo da kažem moje lično iskustvo o njima.
Davne 1994g sam prvi put bila jednostavno primorana da nečim povećam svoju psihofizičku izdržljivost. Imala sam izuzetno težek period, kada sam ostala sama sa troje dece, skoro na ulici, vodila  svoj privatni biznis, i iskreno, tada mi je trebala izuzetno velika količina energije. Razlog zbog kojeg sam se odlučila na dodatke ishrani, je jednostavno taj što nisam imala vremena sedeti u čekaonicama raznih specijalističkih ordinacija, jer verujem da ni lekari ne bi mogli da dijagnostikuju bilo kakvu bolest, sem iscrpljenosti. A ja nisam imala vremena ni za neki ozbiljniji predah a kamoli odmor od 10-15 dana.
A znate već kako to ide, nekako kada je najpotrebnije nađe se baš tada neko da ti da savet, i to sve se desi kao slučajno. Tako se i meni desilo da mi je jedan saradnik ponudio dodatke ishrani: komplet multivitamina i lecitin.Nisam ja mnogo ni razmišljala, kupila sam ih i počela ih koristiti. Nakon 10-tak dana sam osetila da napetost polako popušta, da dobijam malo više energije, ali još uvek nedovoljno. Pravi efekat sam počela osećati nakon mesec dana.
Od tada, pa sve do današnjega dana ja stalno koristim dodatke ishrani. Sada više ne zato što mi treba više energije, već zato što je prošlo dvadesetak godina, promenila se proizvodnja prehrambenih proizvoda, vazduh ima oko 10% manje kiseonika u odnodu na devedesete.
Moja porodica isto koristi dodatke ishrani, sin mi je pobedio jaku alergiju na polen, podigavši imuni sistem pomoću BeePower-a i Mega50.
Posle operacije ja sam koristila E vitamin i pomoću njega sam bila radno sposobna za 20 dana.
Ako sve ovo nije dovoljan dokaz, imam još dokaza nakon što sam počela da širim informaciju o CaliVitinim proizvodima-dodacima ishrani.
Jedan od teških dijabetičara za tri meseca je uspeo da se oslobodi insulina, od maja prošle godine, kada je počeo da koristi Nopalin, pa do avgusta je to uspeo. Evo danas još pije Rhodiolin da bi ojačao svoju snagu, inače mu se mnoge životne funkcije vraćaju na normalu.
Ovo je samo jedan skoroman doprinos u prilog dodacima ishrani. Oni su svima nama neophodni, da sačuvamo ili popravimo svoje zdravlje.

Нема коментара: