уторак, 20. март 2012.

Isproban recept protiv nadimanja

Bila je duga zima.U prošlim hladnim danima, jelo se baš lepo.Vreme je za prolećno čišćenje organizma. Našla sam jedan veoma dobar recept. Jedino što treba da pobedimo oči. Zašto oči? Pa meni je najveći problem pobediti misao na hranu ako mi oči vide neku poslasticu koju volim. No ovaj put sam rešila da to uradim i da se pridržim datoga uputstva.
Dobro je što se ne mora gladovati, jer nisam od tih koji to lako podnose.
Prvi dan se jedu trenicane jabuke i pire od jabuka , pije se kisela voda i čaj od mente. Ja sam pila gaziranu. Pire od jabuka sam pripremala tako što sam jabuke oljuštila, isekla na kriške i obarila na veoma malo vode. Izgnječila ih i tople jela. Trenicala sam oljuštene  jabuke. Naravno sve bez šećera.
Drugi dan se nastavlja do podne. U podne se skuva supica od povrća, bez masnoće i soli. Ja sam je kuvala od krompira, šargarepe, celera , sušenog povrća bez začina, celerovog i peršunovog lista, prazluka i malo crvenoga luka. Naravno sadržaj supe možete menjati prema želji. Popodne sam pojela opet pire od jabuka, a uveče sam spremila salatu od povrća kuvano na pari. Ne bi se trebalo jesti presno povrće, jer ono nadima..
Treći i četvrti dan se jede pirinač i jogurt sa probiotskim kulturama, da bi se crevna flora snabdela dobrim bakterijama. Ništa više, pije se voda ili čaj od mente.
Posle sam nastavila sa zdravom ishranom i mogu vam reći da se osećam kao preporođena. I veoma se radujem što sam izdržala ova četiri dana. Pobedila sam svoje oči koje su često bacale pogled na raskošnu večeru koju sam spremala mojima. Ako mogu ja može svako od vas.
Setite se da dolazi leto, trebamo obući lepe haljine i ostale zanosne krpice, i tako ćet sigurno da uspete. Kada se žena dobro oseća ona je lepa!

Нема коментара: